Kamyon Yazıları,Kamyon Arkası Yazıları

,



Kamyon çeker 10 ton gönlüm çeker Paris Hilton

Gonlunde yer yoksa bana guzelim; farketmez ben ayakta da giderim.

Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayim.

Karayollarinda degil, senin kollarinda öleyim.

Vur kalbime hançeri, yüregim parçalansin; fazla derine inme, çünkü orda sen varsin.

Rampalarin ustasiyim, gözlerinin hastasiyim.

Asiksan vur saza, söförsen bas gaza.

Oyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yasamasin.

Yollar gidisime, kizlar durusuma hasta.

Sen gökyüzünde dogan günes, ben yollarda çilekes.
keklik avcının yol mancının yolda doç kurbanda koç of deme of sendede olu bir prof senin havan kadar benim abartım var fordun güzeli kızların en güzeli

PİLOT DEĞİLİZ Kİ HOSTESİMİZ OLSUN, OTOBÜSCÜ DEĞİLİZKİ MUAVİNİMİZ OLSUN,MİNİBÜSCÜ DEĞİLİZ Kİ DALGAMIZ OLSUN, TAKSİCİ DEĞİLİZ Kİ MANİTAMIZ OLSUN, BİZDE KAMYONCUYUZ BE KARDEŞİM YOLUMUZ AÇIK OLSUN EYVALLAH

Sizden gelecek yazıları bekliyoruz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

YaLaNDa 0lSa YaŞaDıK!!!

Adsız dedi ki...

ÖyLe ßiR HaYaT YaŞaKi SeNi GöMeN MeZaRCı ßiLe AğLaSıN nevsehir.stylo

Yorum Gönder